Продавець Садсервіс розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2167 відгуків
Кошик

Ремонт бензопили своїми руками

 

У сучасному світі бензопила є у кожного дачника. Бензоінструмент затребуваний за простоту використання і мобільність. Будь-яку поломку при наявності запчастин можна відремонтувати самостійно, швидкість ремонтних робіт залежить від моделі обладнання та складності несправності. Справа в тому, що будь-яка ознака поломки може бути наслідком багатьох причин, тому перед розбиранням двигуна або карбюратора, заміною якої-небудь деталі — добре проаналізуйте ситуацію і детально ознайомтеся з інструкцією. У даній статті ми розповімо про популярних поломки побутових, напівпрофесійних (фермерських) пив і методи їх усунення.

 

 

 

Визначаємо причину несправності

Для правильного ремонту необхідно виявити причину неполадок, які, в свою чергу, поділяються на дві групи:

  • поломка двигуна, його вузлів або систем (запалювання, подача палива, циліндро-поршнева група, вихлоп);

  • вихід з ладу інших елементів — гальмо ланцюга, системи змащення, муфти зчеплення, шини та ін.

 

Поломки двигуна

Виявлення точної несправності двигуна бензопили забирає багато часу користувача. Найчастіше трапляються такі поломки:

  • двигун не запускається;

  • запускається, але відразу ж глохне;

  • працює хитливо;

  • не набирає потужні обороти;

  • на холостих обертах працює нормально, при навантаженні — глохне.

Ці неполадки говорять про збої системи запалювання.

 

 

Перевірка системи запалювання

Початковий етап перевірки — це огляд свічки запалювання:

  • Свічка суха — паливо не потрапило в циліндр, значить запалювання не є причиною несправності.

  • Свічка залита паливом — виконувався неправильний пуск бензопили або недостатньо вірно налаштований карбюратор.

В такому випадку слід ретельно витерти і висушити свічку, перекрити надходження паливної суміші, провітрити камеру і запустити стартер. Потім встановити очищену або нову свічку і запустити двигун.

При появі чорного нагару — замініть масло на більш якісне або перевірте процентне співвідношення масла/бензину в паливній суміші. Свічка промивається, зчищається нагар за допомогою гострого шила або голки, зачищаються дрібною шкуркою електроди. Зазор між ними повинен становити 0,5-0,65 мм Ущільнювальна прокладка також може впливати на запуск двигуна.

При перевірці свічки на наявність іскри потрібно підвести кабель запалювання, затиснути пасатижами свічку і докласти різьбленням або гайкою до циліндра. Плоскогубці обов'язково повинні бути з ізольованими рукоятями. Якщо при дергании за трос стартера відсутня іскра — свічка змінюється. При відсутності іскри навіть при новій свічці необхідно шукати проблему у високовольтному проводі.

 

Виявлення й усунення несправностей у паливній системі

Паливна суміш може не потрапляти в циліндр з таких причин:

 

Поломка Усунення неполадки
Забруднення паливного фільтра Зняття паливного шланга і огляд сили течі палива: при слабкій течії — прочистити фільтр, при повній відсутності — замінити на новий
Засмічення сапуна (отвір в кришці бака) Зняти шланг і очистити засмічення звичайної голкою

Засмічення повітряного фільтру, що запобігає подачу палива
 
Зняти фільтр, промити, просушити і встановити його на місце
Погано відрегульований карбюратор Краще всього звернутися в майстерню для запобігання повного виходу з ладу двигуна

 


Глушник

Якщо мотор функціонує нормально тільки на холостому ходу, а при підвищенні навантаження — глухне, то шукати причину треба в глушнику. Іскровий гаситель може забитися гаром і запобігати поява нормального вихлопу. Слід виконати наступні маніпуляції: зняти глушник, прочистити його миючими засобами, висушити феном. Випускний отвір двигуна під час зняття і очищення глушника необхідно заткнути чистою ганчіркою. Причина появи засмічення — занадто багато масла поганої якості в суміші або використана невідповідна марка масла.

 

Циліндро-поршнева група

Якщо при запуску бензопили Ви помітили, що інструмент функціонує не на повну потужність або взагалі насилу заводиться, то це означає, що зносився циліндр, підшипник колінвалу або западають поршневі кільця.

Є кілька способів для оцінки стану циліндропоршневої групи (ЦПГ):

  1. Зніміть глушник для огляду через вікно бічній частині поверхні ЦПГ інструменту.

  2. Для точної оцінки — встановіть в свічковий отвір компрессометр, вручну проверніть стартером або електродрилем колінчатий вал. Тиск має бути на рівні 8-9 атм. Тиск нижче, відповідно, знижується потужність двигуна.

  3. Можна повністю розібрати двигун, при виявленні сколів, задирів і подряпин — поршень замінюється.

  4. Перевірити поршневе кільце. Якщо на ньому є нагар, в канавці поршня розташований нещільно, то це прямо впливає на зниження компресії.

 

 

Ремонт системи змащення ланцюга

На некоректну роботу бензопили будь-якої марки може впливати несправна система змащення ланцюга. Розглянемо детальніше:

 

Поломка Усунення неполадки
Підтікання масла Перевірити герметичність місць з'єднання штуцера насоса і трубки. При наявності тріщин — заміна елемента на нову запчастину або закладення герметиком
Недостатнє надходження масла Прочищення каналів засмічених
Тріщини на корпусі масляного насоса Повна заміна на нову деталь


 

Ремонт бензопилу «Штиль», «Хускварна» та інших брендів своїми руками цілком здійснимо, досить детально ознайомитися з інструкцією і мати в запасі всі необхідні запчастини, які завжди можна знайти в наявності інтернет-магазину «Садсервис». Слідкуйте за свої інструментом, проводите профілактику і бензопила буде радувати своєю справністю довгі роки!


 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner