Поршнева на бензопилу Part 350, 351, 371, 401 Ital
Використовується в моделях ланцюгових пил Part 350, 351, 371, 401
Виробник: Ital
Країна виробника: Туреччина
Комплектація:
- · Циліндр
- · Поршень (діаметр 41 мм)
- · Палець
- · Кільця поршневі (2 штуки)
- · Кільця стопорні (2 штуки)
ЦПГ (циліндро-поршнева група) - це поршень з маслознімними (поршневими) кільцями, а так само циліндр. Поршневі кільця встановлюються в спеціальні канавки, які розташовані на поршні.
Заміна поршневої на бензопили Part 350, 351, 371, 401
Заміна ЦПГ - це не складний процес, який зможе виконати кожен користувач. У нашому інтернет-магазині ви знайдете будь-які запчастини Part 350, 351, 371, 401. Давайте ознайомимося з ознаками несправностей ЦПГ і як їх усувати. Ось список найпопулярніших проблем та несправностей із ЦПГ:
- погіршена динаміка, бензопила просто не тягне;
- з'явився металевий стукіт, якщо додати обертів цей шум збільшується;
- вихлоп бензопили став сизим або білим;
- суттєво збільшилася витрата паливної суміші.
Досвідчені користувачі дуже уважно стежать, щоб ситуація не посилилася. Якщо не звертати уваги на дані проблеми - у майбутньому вам доведеться міняти не тільки поршневий двигун.
Проблеми, що виникають у ЦПГ
Характерними ознаками проблем із ЦПГ бензопили є сизий або іноді білий дим, динаміка роботи бензопили суттєво погіршується, з'являються стуки, а витрата мастила збільшується досить сильно. Подібні симптоми сигналізують, що ЦПГ бензопили терміново вимагає ремонту і залишати це на самоплив не можна в жодному разі! Якщо вам пощастило, подібні проблеми можна усунути банальною заміною поршневих кілець, але буває, що трапляється і серйозніша проблема, яку необхідно усунути. Ось невеликий список проблем, що виникають з ЦПГ:
- поршневі кільця зношені чи навіть ушкоджені;
- на поршні з'явилися задираки;
- стінки циліндра пошкоджені;
- підшипник колінвалу зносився;
- стінки циліндра зносилися.
Залежно від виду проблеми потрібен різний за ступенем складності та дорожнечу ремонт ЦПГ. Невеликі неполадки можуть призвести до лавиноподібного наростання несправностей, що обернеться аварією. Найкраще боротися з проблемами на ранніх етапах.
Не ігноруйте проблеми, якщо такі будуть помічені, адже навіть маленька проблема може призвести до лавиноподібного виходу з ладу складових частин ЦПГ. Постарайтеся зробити все, щоб усунути неполадки на раніх етапах.
Бензопила «не тягне»
Динаміка роботи бензопили значно «просідає» це пов'язано із суттєвим зниженням потужності двигуна пили. Причин виникнення цієї проблеми досить багато. Можливо, було використано не якісне паливо, а можливо навіть проблема в зчепленні. Зношування поршневих кілець так само є причиною падіння потужності бензопили.
Крім того, поршневі кільця перестали повністю видаляти масло з внутрішньої стінки циліндра під час руху поршня вниз. Мастило починає згоряти, відповідно і вихлопний дим набуває білий або іноді сизий відтінок. Зміна кольору диму - це одна з ознак, яка дозволяє оперативно визначити проблеми з ЦПГ бензопили на ранньому етапі, що дозволить оперативно розпочати ремонт.
Що робити, якщо бензопила перестала "тягнути"?
Перше, що ми рекомендуємо зробити – це візуально оглянути ЦПГ та визначити у чому може бути проблема. Зверніть увагу на цілісність поршневих кілець, якість стінок циліндра.
Зношування поршневих кілець
Це часто проблема будь-яких двигунів. Заміна кілець - це дуже простий процес навіть для досвідченого користувача, а ціна на запчастини не висока. Якщо справа в обручках - вам дуже пощастило і проблема вирішується дуже швидко, а головне дешево!
Стінки циліндра бензопили зносилися
Якщо ви виявили задираки на стінках циліндра - вам допоможе розточування, але шукати того, хто виконає подібні роботи може стати ще тією проблемою, тому радимо купити поршневий комплект Part 350, 351, 371, 401, встановити його в майстерні або самостійно і забути про подібну проблему.
Збільшилася витрата палива бензопили
На початку статті ми згадували, що ця обставина є одним із перших «тривожних дзвіночків», який віщує проблему в ЦПГ. Перевірте кільця, можливо справа саме в них. Можливо вам вдасться усунути проблему на початковому етапі і ви зможете заощадити, витративши кошти лише на кільця і не купуючи повністю поршневий комплект.
З'явився металевий стукіт у бензопилі
Якщо під час роботи бензопили з'явився металевий стукіт - це означає, що виникли серйозні проблеми у поршневій групі. У 99% випадків подібні шуми в бензопілі з'являються при невідповідності зазорів між поршнем і циліндром. У таких ситуаціях ми рекомендуємо повністю змінювати ЦПГ бензопили.
Основні | |
---|---|
Виробник | ITAL |
Країна виробник | Туреччина |
Тип запчастини | Мотор |
Тип запуску | Ручний |
Стан | Новий |
- Ціна: 598 ₴