Двигун Saber для бензопил HU 137, 142
Застосовується в моделях бензопил HU: 137, 142
Виробник: Saber
Країна виробника: Сербія
Що входить в двигун HU 137, 142?
- Циліндр
- Поршень
- Поршневі кільця
- Палець
- Стопорні кільця
- Колінвал + шатун
- Підшипники
- Сальники
- Стопорне кільце сальника коленвала
- Піддон
- Сепаратор шатуна
- Свічка
Заміна двигуна HU 137, 142
Заміна двигуна проходить у кілька етапів. Двигун - це основна частина бензопили, з цього для того що б до нього дістатися нам доведеться практично повністю розібрати бензопилу.
Підготовка
Перш ніж приступати до процесу розбирання бензопили STHH, ми повинні виконати кілька підготовчих пунктів. Для початку знімаємо ланцюг разом з шиною, а відповідно і бічну кришку. Далі було б не погано очистити бензопилу від тирси, пилу та іншого бруду, але це можна зробити й пізніше. У 100% випадків найбільш забрудненим місцем в бензопили є область, де розташовується зірка, їй необхідно приділити найбільше уваги.
Зняття рукоятки
Рукоятка кріпиться до бензопили за допомогою трьох невеликих амортизаторів. З внутрішньої частини амортизаторів знімаємо заглушки з пластику, зробити це можна викруткою. Рекомендуємо починати з верхнього амортизатора і потім приступаємо до того, що ближче безпосередньо до задній рукоятці.
Нагадуємо, що курок газу встановлений в задній частині ручки, він з'єднаний з карбюратором. Розкрутіть два гвинти, для того, що б без проблем від'єднати тягу від курка. Розберіть рукоятку.
Залишається останній амортизатор. Зніміть корпус, попередньо вивернувши корпус бензопили і трохи заломивши його в бік.
Зняття стартера
Далі нам необхідно зняти стартер. Зніміть верхню кришку і відкрутите болти, якими кріпиться стартер. Після цього нам потрібно зняти кришку паливного та мастильного бака. Зняти стартер не складно, навряд чи у вас виникнуть проблеми.
На корпусі, під тим місцем, де розташований стартер, завжди збирається величезна кількість пилу і дрібних тирси - їх необхідно ретельно очистити.
Зняття маховика
Для того, що б зняти маховик, вам потрібно головка на 13, без неї буде дуже складно відкрутити гайку, адже вона закручена з великим зусиллям.
Тепер необхідно заблокувати коленвал. Це можна зробити через отвір в який встановлюється свічка. Якщо у вас немає спеціального стопора поршня - використовуйте, наприклад, шнур стартера або щільний папір.
Як тільки ви заблокували поршень, вам потрібно відкрутити гайку за допомогою якої кріпиться маховик. Викручувати гайку повністю не потрібно, достатньо скрутити її так, що б вона зрівнялася з кінцем валу. Встановіть выколотку з м'якого металу на гайку і зробіть різкий але не сильний удар. Маховик від такого удару зіскочить з вала, після цього зняти маховик буде дуже просто.
Зняття зчеплення і приводи маслонасоса
Що б дістатися до зчеплення, ми повинні зняти провідну зірку. Тут все дуже просто - витягуємо шайбу з пазів, які розташовані на валу і акуратно знімаємо голчастий підшипник і зірку. Далі нам знадобиться висока головка на 19, з її допомогою нам необхідно відкрутити зчеплення. Крутити необхідно в напрямку шини.
Після того як ви зняли зчеплення необхідно видалити відображає пластину а так само привід маслонасоса. Кріплень ні яких немає і зняти їх буде не складно.
Знімаємо карбюратор, глушник і котушку запалювання
Візьміть голівку на 8 з подовжувачем, для того, що б без проблем відкрутити гайки повітряного фільтра і самого карбюратора. Від'єднайте тягу повітряної заслінки і дріт запалювання від важеля управління, після цього ви зможете з легкістю зняти повітряний фільтр і карбюратор.
Що б зняти глушник бензопили, необхідно скрутити всього дві гайки, які тримають глушник, а потім з легким зусиллям потягніть його на себе.
Розкрутіть дві гайки, якими закріплено котушка. Тепер її можна із легкістю демонтувати.
Зняття і розбирання двигуна
Двигатель бензопилы STHH 180 крепится четырьмя винтами, которые расположены на днище. Раскручиваем эти винты. Дальше просто вынимаем двигатель из резинового патрубка карбюратора и самого посадочного. После этого вынимаем коленвал а так же поршневые кольца, подшипники и сальники.
Бывают случаи когда может потребоваться специальный съемник для того что бы снять подшипники, но обычно они не напрессованы на вал, по-этому проблем быть не должно.
Вынимаем стопорное кольцо, сделать это можно при помощи тонкой отвертки. После того как кольца будут сняты, аккуратно выдавите поршневой палец. Теперь мы можем снять поршень с шатуна.
Сборка бензопилы
Чтобы собрать бензопилу STHH воспользуйтесь следующим алгоритмом действий:
- Найдите стрелку на поршне, стрелка должна смотреть по ходу пилы. Установите поршень;
- Установите поршень в цилиндр. Делать это нужно очень аккуратно, что б не повредить стенки цилиндра или самого поршня;
- Установите всю мелочевку на коленчатый вал в такой последовательности: подшипники, сальники, стопорные кольца. Опустите получившуюся конструкцию в цилиндр;
- Теперь необходимо установить картер. Используйте специальную химию, для того, что бы обезжирить картер и его посадочное место. Используйте герметик промазав картер и его посадочное место. После этого вы можете устанавливать картер. Закручиваем 4 винта крепления.
Двигатель установлен и теперь нужно просто пройти по инструкции разборки пилы в обратном порядке. Часто случается, что не опытные пользователи забывают подключить провод зажигания или установить тяги на карбюратор. Выполняйте сборку внимательно, что бы потом не пришлось снова делать аналогичную процедуру.
В первый раз подобные манипуляции с пилой могут показаться сложными, но сделав это 1-2 раза у вас больше никогда не будет проблем со сборкой или разборкой.
Основні | |
---|---|
Виробник | Saber |
Країна виробник | Сербія |
- Ціна: 1 498 ₴