Мотор для бензопили STH МС 180 Saber
Застосовується в моделях бензопил STH: MS 180
Виробник: Saber
Країна виробника: Сербія
Що входить в двигун STH 180?
- Циліндр
- Поршень
- Поршневі кільця
- Палець
- Стопорні кільця
- Колінвал + шатун
- Підшипники
- Сальники
- Стопорне кільце сальника коленвала
- Піддон
- Сепаратор шатуна
- Свічка
Заміна двигуна STH 180
Заміна двигуна проходить у кілька етапів. Двигун - це основна частина бензопили, з цього для того що б до нього дістатися нам доведеться практично повністю розібрати бензопилу.
Підготовка
Перш ніж приступати до процесу розбирання бензопили STH, ми повинні виконати кілька підготовчих пунктів. Для початку знімаємо ланцюг разом з шиною, а відповідно і бічну кришку. Далі було б не погано очистити бензопилу від тирси, пилу та іншого бруду, але це можна зробити й пізніше. У 100% випадків найбільш забрудненим місцем в бензопили є область, де розташовується зірка, їй необхідно приділити найбільше уваги.
Зняття рукоятки
Рукоятка кріпиться до бензопили за допомогою трьох невеликих амортизаторів. З внутрішньої частини амортизаторів знімаємо заглушки з пластику, зробити це можна викруткою. Рекомендуємо починати з верхнього амортизатора і потім приступаємо до того, що ближче безпосередньо до задній рукоятці.
Нагадуємо, що курок газу встановлений в задній частині ручки, він з'єднаний з карбюратором. Розкрутіть два гвинти, для того, що б без проблем від'єднати тягу від курка. Розберіть рукоятку.
Залишається останній амортизатор. Зніміть корпус, попередньо вивернувши корпус бензопили і трохи заломивши його в бік.
Зняття стартера
Далі нам необхідно зняти стартер. Зніміть верхню кришку і відкрутите болти, якими кріпиться стартер. Після цього нам потрібно зняти кришку паливного та мастильного бака. Зняти стартер не складно, навряд чи у вас виникнуть проблеми.
На корпусі, під тим місцем, де розташований стартер, завжди збирається величезна кількість пилу і дрібних тирси - їх необхідно ретельно очистити.
Зняття маховика
Для того, що б зняти маховик, вам потрібно головка на 13, без неї буде дуже складно відкрутити гайку, адже вона закручена з великим зусиллям.
Тепер необхідно заблокувати коленвал. Це можна зробити через отвір в який встановлюється свічка. Якщо у вас немає спеціального стопора поршня - використовуйте, наприклад, шнур стартера або щільний папір.
Як тільки ви заблокували поршень, вам потрібно відкрутити гайку за допомогою якої кріпиться маховик. Викручувати гайку повністю не потрібно, достатньо скрутити її так, що б вона зрівнялася з кінцем валу. Встановіть выколотку з м'якого металу на гайку і зробіть різкий але не сильний удар. Маховик від такого удару зіскочить з вала, після цього зняти маховик буде дуже просто.
Зняття зчеплення і приводи маслонасоса
Що б дістатися до зчеплення, ми повинні зняти провідну зірку. Тут все дуже просто - витягуємо шайбу з пазів, які розташовані на валу і акуратно знімаємо голчастий підшипник і зірку. Далі нам знадобиться висока головка на 19, з її допомогою нам необхідно відкрутити зчеплення. Крутити необхідно в напрямку шини.
Після того як ви зняли зчеплення необхідно видалити відображає пластину а так само привід маслонасоса. Кріплень ні яких немає і зняти їх буде не складно.
Знімаємо карбюратор, глушник і котушку запалювання
Візьміть голівку на 8 з подовжувачем, для того, що б без проблем відкрутити гайки повітряного фільтра і самого карбюратора. Від'єднайте тягу повітряної заслінки і дріт запалювання від важеля управління, після цього ви зможете з легкістю зняти повітряний фільтр і карбюратор.
Що б зняти глушник бензопили, необхідно скрутити всього дві гайки, які тримають глушник, а потім з легким зусиллям потягніть його на себе.
Розкрутіть дві гайки, якими закріплено котушка. Тепер її можна із легкістю демонтувати.
Зняття і розбирання двигуна
Двигун бензопили STH 180 кріпиться чотирма гвинтами, які розташовані на днище. Розкручуємо ці гвинти. Далі просто виймаємо двигун з гумового патрубка карбюратора і самого садивного. Після цього виймаємо колінвал а так само поршневі кільця, підшипники і сальники.
Бувають випадки, коли може знадобитися спеціальний знімач для того що б зняти підшипники, але зазвичай вони не напресовані на вал, тому проблем бути не повинно.
Виймаємо стопорне кільце, зробити це можна за допомогою тонкої викрутки. Після того, як кільця будуть зняті, акуратно видавіть поршневий палець. Тепер ми можемо зняти поршень з шатуна.
Збірка бензопили
Щоб зібрати бензопилу STH скористайтеся наступним алгоритмом дій:
- Знайдіть стрілку на поршні, стрілка повинна дивитися по ходу пилки. Встановіть поршень;
- Встановіть поршень в циліндр. Робити це потрібно дуже акуратно, що б не пошкодити стінки циліндра або самого поршня;
- Встановіть всю мелочевку на колінчастий вал в такій послідовності: підшипники, сальники, стопорні кільця. Опустіть отриману конструкцію в циліндр;
- Тепер необхідно встановити картер. Використовуйте спеціальну хімію, для того, що б знежирити картер і його посадочне місце. Використовуйте герметик промазав картер і його посадочне місце. Після цього ви можете встановлювати картер. Закручуємо 4 гвинти кріплення.
Двигатель установлен и теперь нужно просто пройти по инструкции разборки пилы в обратном порядке. Часто случается, что не опытные пользователи забывают подключить провод зажигания или установить тяги на карбюратор. Выполняйте сборку внимательно, что бы потом не пришлось снова делать аналогичную процедуру.
В первый раз подобные манипуляции с пилой могут показаться сложными, но сделав это 1-2 раза у вас больше никогда не будет проблем со сборкой или разборкой.
Основні | |
---|---|
Виробник | Saber |
Країна виробник | Сербія |
- Ціна: 1 199 ₴